PROMOCJE!    Kontakt     Für Deutsche Kunden    

Estetyka
Bramy 9600 CLASSIC cechuje szeroka gama wzornicza. Są one dostępne w kolorach białym i brązowym, kolorach rustykalnych, kolory z palety RAL oraz złoty dąb. Uszczelki w kolorze białym lub brązowym w zależności od koloru bramy. Poszycie bramy posiada obustronnie strukturę woodgrain. Wzory przetłoczeń; przetłoczenie poziome, ka­seton, kaseton szeroki, sonoma. Na życzenie klienta dostarczamy bramy z okienkami.

Praktyczność
Bramę cechuje wysoki komfort i prostota użytkowania. Również ekipy montażowe cenią ten wyrób za łatwy montaż. Aby ograniczyć czynności montażowo - serwisowe oraz podnieść jakość wyrobu wiele podzespołów zostało zamontowanych fabrycznie. Dzięki temu marka Wayne Dalton kojarzy się z wysoką jakością, komfortem i zad­owoleniem.

Kolory standardowe
9016
biały, zblizony do RAL9016
8028
brązowy, zbliżony do RAL8028
0203
złoty dąb 0203


Kolory rustykalne
0001
0001 mahoń
0002
0002 orzech
0003
0003 złoty dąb
0004
0004 zielony
0005
0005 szary
0006
0006 jasna glina

Termoizolacyjność
Zewnętrzna oraz wewnętrzna powłoka bramy wykonana jest z blachy stalowej. Wnętrze pan­elu wypełnione jest twardą pianką poliuretanową. Konstrukcja zapewnia wysoką izolacyjność termiczną; współczynnik przenikalności cieplnej U wynosi tylko 1,5 W/m2K i co ważne, jest on określony dla bramy już zamontowanej. Grubość panelu 30/20 mm.

Trwałość
Podobnie jak pozostałe bramy Wayne Dalton, bramy 9600 CLASSIC posiadają długoletnie gwarancje. Z każdej wyprodukowanej partii bram pobierana jest próbka do testów, co zapewnia wieloletnią trwałość produktu. Standardowo stosowane są sprężyny skrętne o dużej wytrzymałości (min. 20 tys. cykli), a liny, zawiasy i inny osprzęt są tak dobrane, aby mogły niezawodnie funkcjonować przez. ok. 50 lat.

Uniwersalność
Konstrukcja bramy zapewnia wszechstronne wykorzystanie produktu w zróżnicowanych warunkach budowlanych. Brama może być montowana w garażach o niskim nadprożu (15 cm). Podobnie jak inne produkty z tej serii brama 9600 może być obsługiwana ręcznie jak również za pomocą automatyki. Po zamontowaniu daje prawie 100% dostępu do garażu, tylko minimalnie ograniczając światło wjazdu przy nadprożu.